Wednesday 20 July 2011

cuti yang sangat tension

firstly,mood tension...aku x suka cuti mid sem nie...lesen aku tamat tempoh....x renew2 dari awl bln 7...aku x leh kluar rumah....second and yg plg truk lagi...aku x da duet...tahap kronik dah nie...duet ptptn aku x dapat lg coz aku mnx untuk kelompok yang ketiga..jgn terkejut lak spa2 yg baca nie..suma nie sbb kecuaian aku jgk...suma salah aku..lmbat bt permohonan...ramai yg x taw kata ptptn ada kelompok ketiga...sbnarnya aku pown x tw sebelum nie...aku pown taw dari roomate aku yang kna bt pembatalan ptptn dy ari2 sbb ada beberapa kesilapan yang dy bwu sdaq lepas pegawai ptptn p uitm ari2..aku mla give up lpas aku taw tarikh permohonan kelompok kedua dah tutup...nasib baik roomate aku 2 da call pegawai ptptn yg swuh dy bt pembatalan 2...rupa2nya ada lagi kelompok ketiga...so aku dgn roomate aku 2 dalam kelompok ketiga...alhamdulillah aku x keseorangan...aku nk sgt jmpa kwn2 and cikgu2..tp nmpaknya hajat aku x kesampaian nk jmpa depa suma cuti nie...maaf kwn2 aku x leh jmpa ampa cuti nie..facebook je la tempat aku nk smbang2 dengan ampa bt masa la nie...erm ckap sal facebook...ada jgk owg yang bengong...ampa nk tw dak..aku mlas nk layan chat owg la nie..tambah2  lanie byk virus facebook...aku bkn on9 smata2 berfacebook ja...aku sbuk dgn kje aku la updated blog kadang2...dah la aku x kenal mangkuk 2...dy nk chat dgn aku..aku x bls dy marah aku plak...patu comment kt gmbr aku plak kata kt aku..adoii aku bengang btoi la...adoii da jgk owg mcm 2 dlm dunia nie...serius aku bengang dgn dy 2...aku bkn bt salah dgn dy pown...dah la aku dk geram mcm2 hala ag...mai plak makhluk allah yg mcm nie...aiii harap2 la x da ag owg yg mcm 2 lpas nie...bodo soiiiiiiiiiieeeeee!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment