Thursday 21 July 2011

aku gemok...hahaha

nie la akibat kalaw banyak makan then x reti2 nak exercise....hahahaha..sjaka aku msuk u..aku byk makan and x bersenam mcm dlu...dulu aku slalu jogging tiap2 mggu..atleast sekali seminggu aku msty p tasik jogging..tp sejak masuk u nie..aku xda msa untuk diri sendiri smpai dah lupa nak exercise...ya allah sedaq x sedaq aku mmg gemok dah skunk nie...hahahaha...uke kwn2 jgn terkejut lak tgk aku blek raya nie slim mcm p slim world 2..hehehe graw ja..x mampu kowt nak slim mcm p slim world 2...skurang2nya aku akan kuruskan badan aku mcm sedia kala blek...uke nie promise aku untuk diri aku sendiri...berjayakah misi aku kali nie?hahaha lets wait and see ya all my friends...nak taw dak sepa aku leh gemok cm nie?first ari2 aku mkan ayam goreng tepung then nasi lak mak ai..x penah aku makan byk mcm skunk nie...nie suma gara2 aku nk ikowt roomate aku makan byk...aku mkn skali ja shari..tp....gemok ttp gemok..mgkin nie suma akobat aku mkn ayam ari2 kowt..btoi ckp mak, selalu larang aku makan ayam goreng..nie la akibtnya x dgr ckp mak sgt..mkn ayam goreng ari2 lama2 jadi ayam goreng la...hahaha...sbb aku makan ayam goreng ari2 lak..hahaha ayam lbh bsq dari ikan,,and byk isi dari ikan...lepas nie aku nk exercise ari2 then x mau makan ayam dah...makanan berat pada waktu malam jgk akan ditingglkan...ish mcm x mampu ja nie...aduhhh aku pown x yakin la...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......
oh my god.................
tolong la kuatkn semangat aku tuk diet!!!!!!!!!


selamat tinggal fried chicken.....:(


nie dy penganti ayam aku...aiyoooooo
  
kna mkan buah epal hjau la bg kurus kan..hehehehe
 
fuyoo mmg seimbang la klaw cm nie...huhuhuh
 tepis suma bisikan iblis...yakin pada diri...no more fried chicken,no more obesity..do more exercise,do more exercise!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment