Friday 15 April 2011

penganggur terhormat.....


termenung jauh nampak??ngeh3....
hahahah...topic terhangat dpasaran,aku dah jadi penganggur terhormat skunk nie..ari2 aku jd menteri besar mlawat kwsan,mlawat sana sini bt abeh mnyak mto and duet...kedah perlis kwasan aku...hahahah..xbleh blah la...hahaha..ari2 aku bgun lmbt and aku rasa boring gla duk umh..aku jenis yg x reti nk duk sja kt umh..xtaw sepa..aku nk cri kja coz aku dh xda duet skunk nie..hahahaha...shhhhhhh....abeh la kantoi sdah...wawawa..tp kja plak bkn sng nk dpt..aku pown heran sepa..klaw aku x mnx byk plak kja..tp bla aku mnx..bkn nk dpt sng2..adoii pe la nasib aku..cdey gla...
skunk nie plak kwn2 dh dpt interview..aku lak x dpt2 ag..dah la mktab pown dah terlepas..sah2 xdapat dah..adoi buang masa btol la aku nie..lepas aku taw aku x dpat ag nie..aku jd frust gla nk bt apa pown..cdey kowt..!!!!jd mls sgt nk bt kja pa pown..bla aku fkir2..aku ni lyak ka nk msuk u??..sdangkn result aku nie x elok tera mana pown..ok la just forget it...klau da rezeki,ada la nohhh....btol x?..mmmm bubye maktab!!bubbye U!!
ok azam bru aku, esok aku nk cri kja and nk kumpul duet byk2 smntara aku xdpt mna2 ag nie..huhuhuh...2 pown klaw dpt kja la...hahaha...maklum la nk smbung study nie byk nk pkai duet..ckp sal duet nie aku nk promot skit la tuk abg aku,ABDUL HADI...4 ur information,abg aku nie e-learning consultant SCORE A...ampa tw dak pedia?ala mcm tuisyen yg gna internet 2...dari UPSR,PMR, sampai la SPM..untuk spa2 yg da adk ke sapa2 ka yg nk exam 2 sesuai sgt la bli benda nie..klaw ampa taw sapa2 yg bermnat sal SCORE A ni,gtaw aku or ampa leh mai trus umah aku...abg aku leh explain kt ampa detail skit..huhuhuh...
lastly,peace no war
~rehan~

No comments:

Post a Comment