Wednesday 6 April 2011

lalalalalala

jam menunjukkan 4.52 minit petang.....hujan trun bgaikn mtiara membasahi bumi stelah matahari membebaskn habanya yg smkin hari smakin membhang itu...hjan trun smkin lebat....aku hanya memerhati dari jauh.,..tanpa aku sdari jiwaku telah dibawa pergi bersama air hjan yg mngalir deras itu...kmana perginya jwaku itu?mmmmm....rupanya aku teringat akan seorg remaja yg maut d jalan tgh ari td...atiku pilu mngenangkan jasadnya yg terbaring d atas jalan raya yg panas..dpyungi sbuah pyung..dtutupi anggota bdnnya dgan shlai kain brwarna ptih...d kelilinggi rmai org...bgaimana agaknya persaan org tua remaja itu?aku serang kali mnasihati abgku,hadi supaya mmperlahankn enjin mto yg sdg dpandunya.mmmm bkn apa..tkowt terjadi sesuatu...mlg x berbau..bak kata pepatah,sdiakan pyung sblum hjan..btol x?

hujan smakin lebat...agaknya apa yg ptowt  aku bt tme ujan2 nie?hahahahahaha....wlaupon krgan kt ats nie mcm bdak sklah...tp aku x ksh..ok...tkar topik plak...aku bru bli sbuah nset nokia c3...walaupon nset 2 x la mahl sgt,tp aku bgga coz aku bli guna duet sndri n x kcau org...cma aku kcau abg aku ja...2 pon soh bwk aku p sentosa kt alor star 2 nk p bli nset...aku bru ja pkai nset nie 3 ari...tp mlg x berbau...tgk kn aku dh ckp td..mlg x berbau...msa aku bli 2 kwn 2 bg la bag untuk boh nset...ermmm agk mnarik beg 2 coz bleh trik2...tp plg aku hot skali beg 2 dah myebabkan cver blakg nset aku jadi htam...aku benggang toi la...dah la memori x leh pkai..cap ayam kowt..aku pown nekad nak p skli lg kt kdai 2 nk tya sbb pe x leh gna..nsib dy bg memori bru...pas2 bg cover cun gak kt aku tuk cover yg htam kt blakg nset 2....

fuyoooo bru la sempoi skit...yg abg aku plak lawak r...dah dy taw kwn 2 nak amek blek beg jahanam 2 dy p tya lak...tw dy kata pa?..."nie beg nie nk amek blek ka?"pannnnnnnnngggggg..... kwn 2 pown mka tgamam....twa dak kawn 2 reply pa?..."erm x pa r abg..abg amek la.."hahahahahaha...bodoh...bkin malu aja...

ok aku x taw nak story apa dah...
hahahahahahah
bla aku dah ada story...aku story2 lg kt ampa suma k...
                       ~assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment