Tuesday 11 October 2011

kisah dongeng

jom layan lagu nie...
------->kisah dongeng(STACY)


ku sedar ku x seberapa
jika dibanding mereka
yang jauh lebih megah
dari diri ini

apa yang mampu ku berhias
hanyalah diri yang ikhlas
terpendam simpan untuk
dia yang sudi....

mencintai aku...
dengan seadanya...
mencintai aku...
bukan kerna rupa...
dalam waktu sedu...
dalam waktu hiba...
ku harapkan dia...
rela....

mencintai aku...
dengan seadanya...
sanggup menerima ...
insan x sempurna...
atau mungkin cinta...
sebegitu hanya...
kisah dongeng saja...

belum pernah ku merasakan...
dipeluk dalam dakapan...
eratnya melindungi...
jiwa rapuh ini...

sanubariku memerlukan...
kehadiran seorang teman...
tulus mencurah kasih...
sepenuh hati...

mencintai aku...
dengan seadanya...
mencintai aku...
bukan kerna rupa...
dalam waktu sedu...
dalam waktu hiba...
ku harapkan dia...
rela...

mencintai aku...
dengan seadanya...
sanggup menerima...
insan tak sempurna...
atau mungkin cinta...
sebegitu hanya...
kisah dongeng saja...

mencintai aku...
dengan seadanya...
mencintai aku...
atau mungkin cinta...
sebegitu hanya...
kisah dongeng saja....
ohhhhhhh......

_____________________________

love this song
ditujukan khas untuk seseorang..

No comments:

Post a Comment