Monday 5 September 2011

2 dalam 1

assalamualaikum..

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin bg sesiapa yang mengenali merpatibluebebasdiudara..

<>
teringat lagi masa kecik2 aku dgn abg aku bt pelita buluh

taun nie aku buat ketupat dengan mak


sibuk berhari raya bersama keluarga dan kwn2 smpai x dan nk updated blog..huhu..taun nie kita suma smbut 2 perayaan dalam 1 bulan..jarak pown dekat2..dalam mood kita berhari raya..kita sambut merdeka..!!!aku rasa nie first time aku sambut raya dengan merdeka serentak..so masih x terlalu lewat untuk aku ucapkan selamat hari ulang tahun yang ke 54 kepada negraku yang tercinta n selamat hari merdeka to all my friends..apa moto kita taun nie????ha ampa suma taw dak???mesti x tw kan...taun nie negara kita punya moto transformasi berjaya,rakyat sejahtera...betoi x tw??hai pa nie negara sendiri pown x tw..aku bangga menjadi anak malaysia cos negara kita aman dan damai..alhamdulillah..
bangga menjadi anak malaysia
patot la x da bunga api cm nie malam raya..depa taquh malam merdeka

teringat masa kecik2 dulu kan jadi choir skolah..hahaha
bendera malaysia...i love u malaysia!!!

dengar mercun bunyi sni sana..tambah pulak malam merdeka kan..meletup sana meletup sini..aku rasa pakcik makcik yang sakit jantung dk qeja terkejut ja dengan bunyi yang kuat2 tu..hahaha..kalaw x da tembakan bunga api x meriah la kan..erm aku plak hanya mampu tgk bunga api kt umah ja..hahaha..senang skit nk jerit kuat2 bila nampak bunga api..owg pown x nampak aku..

No comments:

Post a Comment