Thursday 18 August 2011

family day~polymer

assalamualaikum...

erm actually story nie dah lama..tp aku xdan nak cita sbb aku bz and setiap kali aku nk bt entry baqu..mesty mcm2 problem...since 2 3 minggu nie..broadband aku lembab cm siput..i dont know why..coverange kat sini x bapa nk elok sikit la nie...adoiii...uke back to our story...sbnaqnya aku x ingt bila tarikh dy..tp x penting suma 2 kan...hahahah..apa aku ckap pown aku xtaw...

.

.

.

.

.


first of all...mmg best la ada family day cm nie...aku sbg part 1 nie bleh kenal bdak2 part 1 yang x sama group dgn aku and senior2 dari part 2 sampai la part 5...suma enjoy ja...first,aku kna masuk group 9...mcm2 activity kmi bt...lari pakai kain batik,sambut belon air,lari sambil ikat kaki,jalan atas 2 keping kotak,sambung tali or apa yang da kt badan bg panjang..then yang x bleh blah skali 2 kna amek straw dalam tepung yang faci kami bancuh dgn air...ya allah tuhan ja taw..geli kowt dah kna amek dgn mulut..pastu suma kna bt plak 2..cmpoq laki pompuan...group 9(group aku)mmg suka main kecoh....kmi ja yang menang suma activity..nk main kecoh pown kna r pkai otak jgn smpai kantoii...huhuhuh...tips berguna 2...hahaha...nak tgk x straw yang kt dalam tepung 2...????perhhhh mmg memang terbaik la...


nie la group 9 yang smart 2...hehehe



snap je kja kami nie..hahahaha
 
muka tepung gomak...atul and ejan

rehan and atiqah



nie depa tgh sambut belon air..credit 2 abg midi





awat gambaq nie tebalik x taw...adehhhh


qiera and tiya...miss pink


beramai2 memeriahkan suasana..nie lg 1 tebalik...aiyoo

nama dy wan mohd nazif "abe weee"..ketua batch aku




conclusion family day best full stop!!!!
the end

No comments:

Post a Comment